martedì 4 settembre 2018

ORMAI è UNA CORRIDA !


Si è chiusa positivamente la 44 edizione del Premio di Poesia. Onestamente abbiamo polemizzato abbastanza prima dell’evento e quindi ora c’è poco da dire. Per dovere di cronaca dobbiamo registrare l’infortunio (da dimostrare) occorso a Zuccu di Puisia . Chi dice che si è trattata della (la storia si ripete) spinta del primo cittadino totalmente oscurato dal DiSclafani salito in cattedra da mattatore , chi dice che non essendogli stato concesso di leggere le sue poesie ha tentato il suicidio sbattendo la faccia contro una roccia (ah ! Rocca mia bella direbbe il poeta !). Le due serate alla fine sono state positive per pubblico (dopo 44 anni…) e scaletta. Mattatrice assoluta la Katiuscia per capacità e fascino.
Ora il 45 dovrebbe essere cosa nuova .
Ma vi lascio al commento di Ezio Spataro . Www.cavadeipoeti.blogspot.com

Zuccu di puisia



Ma tu chi sa?
Iu la matina quannu lu suli è ancora vasciu
m'aiu liggiutu tutti li poesii di Boccacciu
e prima ca di menziornu veni l'ura
m'aiu fattu deci sarmi di cultura !

Ma tu chi sa?
Iu la matina quannu ancora lu piscaturi va a la varca
m'aiu liggiutu tutti li poesii di Danti e di Petrarca
e prima ca lu suli si fa gavutu
di ntesta ci putissi scippari l'addauru !

Ma tu chi sa?
Iu ogni ghiornu nni sacciu lu duppiu d'aeri
talè propria antura mi liggivu Cecco Angiolieri
ca siddu iu fussi focu o ventu di maistrali
putissi dari travagghiu a lu duppiu di li furistali

Ma tu chi sa ?
Dintra li me casciuna li poesii oramai si ncarcanu
l'urtima chi cci fuddavu era di Cielu d'Arcamu
nun si ponnu grapiri ddi casciuna quantu su chini
e mancu sacciu unni mettiri Iacupu di Lentini

Ma tu chi sa?
Iu quannu lu suli codda nta l'uri cchiu' tardi
m'aiu liggiutu tuttu Giacumu Liupardi
e quannu l'autri s'affuddanu nta la putìa di Patrunaggiu
iu lu sabatu mi nni va manciu a lu villaggiu

Ma tu chi sa?
iu quannu sugnu n'spiaggia cu la carina nuda
mi leggiu li poesii di Pablu Neruda
ca mancu bagnu mi va fazzu nta lu mari
picchì sugnu tuttu pigghiatu di lu so puitari.

Ma tu chi sa?
Iu putissi essiri consulenti di puisia
picchì di chissa cosa canusciu saluti e malatia
quali futuru ci pò essiri nta stu paisi
si cu scrivi na puisia nun mi lu veni a ddici ?

Ma tu chi sa?
Na vota mi dicianu zuccu d'aliva
ma ora la nutizia cchiù tardiva
è ca la genti chi mi ncontra pi la via
mi ricanusci comu zuccu di puisìa

(Ezio Spataro)

Nessun commento:

Posta un commento