lunedì 7 agosto 2017

NON FIDATEVI:EZIO NON SE NE è MAI ANDATO !

QUESTA è SOLO UNA COPIA SE VOLETE L'ORIGINALE DOVETE COLLEGARVI
CON CAVADEIPOETI.BLOGSPOT.COM

 
 
Iu di quant'avi chi da Sicilia mi nn'ivu
nun sacciu n'soccu manciu e n'soccu vivu
va fazzu a spisa e m'accattu a scalora 
ma un pozzu diri ca è frisca d'ora d'ora
accattu u pumadoru, u pipi e a lattuchedda
cu a spiranza ca un m'ammazzanu i vudedda

m'accattu l'ogghiu e mancu sacciu s'è nisciutu du trappitu
accattu pani ca pi mantenisi ci uncinu spiritu
la farina è raffinata nun sacciu di quali manera
e sempri mi fiuru ddu furmentu crisciutu a Bifarera

Lu vinu ca a taliallu parissi puru tocu
è chinu di surfiti ca cu un cirinu pigghia focu
c'è la buttigghia di cincu euru e chidda di deci
e sempri mi fiuru ddi filara curtivati a lu Buceci

Passu di lu bancu surgelati 
m'accattu funci già pronti e priparati
nun si po diri ca a mancialli su na perla
e mi fiuru mazza di tammuru e funci di ferla

Comu a fari pi truvari na cosa genuina
ogghiu di trappitu, ova frischi, la vera farina
lu fattu è ca lu pitittu veni e addumanna saziu
allura vegnu a lu discanti a paari lu daziu
e la terra chi un tempu mi dava tuttu
mi la fiuru nta stu carrellu chi ora ammuttu.
(Ezio Spataro) 
 

Nessun commento:

Posta un commento